در شامگاه بیست و یکم خرداد، به دفاع مسالمت آمیز از حقوق طبیعی خود بپاخیزید

بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در خوزستان

جــرس: در آستانۀ بیست و دوم خرداد و سالگرد انتخابات ریاست جمهوری جنجال برانگیزی که اعتراض به روند و نتایج آن، سبب جان باختن و مجروح شدن و بازداشت هزاران تن از جوانان و زنان و فعالان کشور شد، جمعی از جوانان اصلاح طلب استان خوزستان، با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام "بیعت با تمام شهیدان راه آزادی و عزیزانی که در حصرخانگی و زندان هستند"، این روز را "روز دفاع از حقوق ملت" نامگذاری کرده و خواستار آن شدند که مردم در شب بیست و یکم خرداد، با ندای الله اکبر، بصورت مسالمت آمیز از حقوق طبیعی خود دفاع کنند.


بنا به گزارش های رسیده به جرس، در اطلاعیۀ جمعی از جوانان اصلاح طلب استان خوزستان آمده است:

"روزگار حقیقت را آشکار می کند . استانی که از منابع عظیم نفت و گاز جایگاه ویژه ای دارد و تولیدات و صادرات نفتی و غیر نفتی آن نه یک کشور بلکه چندین کشور را تامین می کند جز نامی به غیر استان خوزستان نیست .
زمانی که دهه های گذشته و کنونی افرادی دلسوز و وطن پرست کشور همانند سادات بزرگوار خاتمی و موسوی از جان و دل با تدبیرهای لازم و سیاست منطقی کشور را متحول کردند کسی قدر آن لحظات را ندانست . ای کاش که حاکمیت ضد انسانیت کمی از بزرگواری این عزیزان درس و اخلاق بیاموزد ..."


در این اطلاعیه همچنین با بیان اینکه "جایگاهی که امروز مردم خوزستان در آن قرار دارند در شانشان نیست و این استان از آب شرب سالم ، برق ، گاز ، اشتغال جوانان ، تفریح و .. بی بهره است "، تصریح شده "چگونه است ، این استانداری که مدیریت یک استان را به او داده اند و از کشورهای مختلف افراد سرمایه گذاری را دعوت می کند و آنها را تشویق می کند که سرمایه گذاری کنند ، ولی از بیکاری جوانان ما در این استان بی خبر است ؟"


در بخشی دیگر از جوانان اصلاح طلب استان خوزستان آمده "روز ۲۲ خرداد ، بیعت با همه شهیدان راه آزادی ، بیعت با عزیزانی که در حصرخانگی و زندان هستند و روز دفاع از حقوق ملت است . ما جمعی از جوانان اصلاح طلب خوزستان از شما مردم بزگوار و شریف خوزستان می خواهیم که در شب ۲۱ خرداد با ندای الله اکبر روز ۲۲ خرداد در سراسر استان بصورت مسالمت آمیز از حقوق طبیعی خود دفاع کنید و افراد پست و فاسد و رمال را از استان محو کنید . پیشاپیش روز دفاع از حقوق ملت را به شما تبریک و تهنیت می گوییم ."
برچسب ها: ×

1 نظر

  1. گزارش تصویری/نسرین ستوده در حاشیه نخستین دادگاه رسیدگی به ابطال پروانه وکالت اش
    درود بر شیر زنی از دیار ایران نسرین ستوده.............جرس نیوز
    چکیده :او در این دادگاه با چهره ای خندان و با اعتماد به نفس بالا حضور یافت که قوت قلب حاضران و فعالان حقوق زنانی شد که برای دیدن نسرین ستوده به کانون وکلای دادگستری آمده بودند....

    اولین دادگاه رسیدگی به پرونده ابطال پروانه ی وکالت نسرین ستوده صبح امروز با حضور نسرین ستوده در کانون وکلای دادگستری برگزار شد. نتیجه نهایی به دادگاه تجدید نظر و زمان دیگری موکول شد.

    پاسخحذف

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید