دو هفته بی‌خبری مطلق از وضعیت مهدی کروبی و فاطمه کروبی

چکیده :سحام نیوز از قول یکی از فرزندان مهدی کروبی، از بی خبری مطلق از وضعیت مهدی کروبی و فاطمه کروبی خبر داد و نوشت: آخرین اطلاع ما از وضعیت پدر و مادرمان به 15 روز قبل باز می گردد و طی این مدت هیچ گونه اطلاعی از وضعیت ایشان نداریم. از آن روز تا به حال نهادهای امنیتی هیچ گونه اجازه ای برای دیدار با والدینمان را نداده اند و اکنون ما بیش از گذشته نگران وضعیت ایشان هستیم....

سحام نیوز از قول یکی از فرزندان مهدی کروبی، از بی خبری مطلق از وضعیت مهدی کروبی و فاطمه کروبی خبر داد.
این عضو خانواده کروبی در مصاحبه با سحام نیوز گفت: آخرین اطلاع ما از وضعیت پدر و مادرمان به ۱۵ روز قبل باز می گردد و طی این مدت هیچ گونه اطلاعی از وضعیت ایشان نداریم.
وی افزود: برادرمان علی در روز ۲۹ اسفند با پدر و مادر دیدار داشته اند و از آن روز تا به حال نهادهای امنیتی هیچ گونه اجازه ای برای دیدار با والدینمان را نداده اند. اکنون ما بیش از گذشته نگران وضعیت ایشان هستیم.
فرزند مهدی کروبی در خصوص وضعیت جسمی و روحی والدین خود طی هشداری به حاکمیت، افزود: مسئولیت سلامتی مهدی و فاطمه کروبی بر عهده حاکمان کشور بوده و طبعات بروز هرگونه صدمات روحی و جسمی برای والدینمان بر عهده حاکمیت است.
لازم به توضیح است، علی کروبی به همراه همسرش در شب ۲۹ اسفند سال گذشته توانست در حضور ماموران امنیتی با مهدی و فاطمه کروبی دیدار داشته باشد.
برچسب ها: ×

0 نظر

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید