فضای سنگین امنیتی و حضور پرتعداد ماموران پلیس و لباس‌شخصی در میدان فاطمی تهران

چکیده : شاهدان عینی از حضور صدها مامور پلیس و لباس شخصی با انواع وسایل نقلیه و تجهیزات کامل در اطراف میدان فاطمی در ساعات عصر امروز - یکشنبه 14 فروردین - خبر می‌دهند و خاطرنشان می‌کنند که به‌رغم بسته بودن در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی، تردد شهروندان در این محدوده تحت کنترل شدید ماموران قرار داشته است.

منابع خبری از حضور انبوه نیروهای امنیتی و انتظامی در میدان فاطمی تهران و فضای سنگین امنیتی در خیابان‌های اطراف آن خبر می‌دهند.
به گزارش کلمه، شاهدان عینی از حضور صدها مامور پلیس و لباس شخصی با انواع وسایل نقلیه و تجهیزات کامل در اطراف میدان فاطمی در ساعات عصر امروز – یکشنبه ۱۴ فروردین – خبر می‌دهند و خاطرنشان می‌کنند که به‌رغم بسته بودن در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی، تردد شهروندان در این محدوده تحت کنترل شدید ماموران قرار داشته است.
به نظر می‌رسد علت حضور پرتعداد نیروهای امنیتی و لباس‌شخصی‌ها در اطراف مسجد نور در عصر روز یکشنبه، اعلام اولیه‌ی این مکان و زمان از سوی خانواده‌ی موسوی برای مراسم ختم میر اسماعیل موسوی بوده باشد؛ حال آنکه از روز قبل، خانواده‌ی موسوی لغو این مراسم را اعلام کرده بودند و مشخص نیست دلیل نگرانی و اضطراب نیروهای رسمی و لباس‌شخصی حکومتی چه بوده که این‌گونه برای حضور پرشمار در میدان فاطمی و محله‌های اطراف آن تدارک دیده‌اند.
برچسب ها:

0 نظر

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید