کسانی که بیانیه های میرحسین را مسخره می کردید! حالا اگر می توانید ۲۰ نفر را به خیابان بیاورید

آقای نیک آهنگ کوثر و بقیه دور گودنشینان عزیز ! شمایی که روزتان با انتقاد و تمسخر میرحسین شب می شد . کسانی که می گفتید میرحسین هم برای مردم یکی مثل بقیه است و فقط بهانه ایست برای سرنگونی . گروهک منحوس مجاهدین خلق که از هر فرصتی برای تخریب میرحسین استفاده می کردید و مدام اعدام های سال ۶۷ را به موسوی نسبت می دادید .

حالا چرا سکوت کرده اید و چیزی نمی گویید . مگر معتقد نبودید بیانیه های میرحسین مشتی اراجیف و کاغذ پاره بی ارزش است . پس چرا هرچه در فیس بوک و بقیه شبکه ها حنجره خودتان را پاره می کنید و تاریخ و زمان معین می کنید ، نمی توانید ۲۰ نفر را هم به خیابان بیاورید ؟ سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق که تمام سعی و همتش را به کار گرفته بود تا با پوشیدن کت و دامن سبز ، به خیال خودش جنبش سبز را مصادره کند و خودش را رهبر معترضین معرفی کند ، حالا اگر می تواند فراخوان بدهد و ۱۰ نفر را به خیابان ها بیاورد .

و اما جنبش سبز و هوادارانش ،

چه بخواهیم و چه نخواهیم باید پذیرفته باشیم که جنبش سبز و پیشروی و زندگی آن بسته به حضور و آزادی میرحسین است . پس اولویت اصلی جنبش باید شکست حصر میرحسین باشد وگرنه با ادامه وضع موجود ، فقط آب در هاون می کوبیم .
برچسب ها: ×

15 نظر

  1. DOOSTE AZIZ HEECHKAS BAYANEEYEH AGHAYEH MOUSAVI RA MASKHAREH NAKARDEH AST .
    TAMAMEH IRANEEHAYEH AZADIKHAH SABZ HASTAND VA TRAFDAREH MOUSAVI,MA KHASTAREH PAYANEH HOKOOMATEH JOMHOOREEYEH ESLAMI VA VELAYATEH FAGHEEH DAR IRAN HASTEEM,

    TANHA MOSHKELY KE VOJOOD DARAD RAHBARANEH MA YAANY ((( MOUSAVI VA KAROUBI))
    IN RA BETOREH VAZEH BAYAN NEMEEKONAND VA BE HAMEEN DALEEL JONBESHEH SABZ BA TAMAMMEH AZEMATASH BE PEEROOZY NARESEED VALI KOCHEKTAR AZ AN DAR KESHVARHAYEH ARABI NPEEROOZ SHODAND.

    DAR KESHVARHAYEH ARABI HADAF KALEYEH MAR BOODEH AST VALI DAR IRAN RAHBARANEH SABZ KHODEH MAR RA HADAF GHARAR NADADAND

    پاسخحذف
  2. kamelan sahih ast.
    ya hosein mirhosein-- ya mahdi sheikh mahdi

    پاسخحذف
  3. من نه مجاهد هستم و نه گود نشین. نظر شما درست که مجاهدین و سایر خارج نشین ها نمی توانند کسی را به خیابان بیاورند ولی یک سوال سبزها می گفتند اگر موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه و.... حالا چرا هر چه طرفدارای موسوی خودشون رو جر میدن کسی برای آزادی موسوی به خیابون نمیاد؟ نه دوست عزیز مردم ایران نه برتی موسوی و نه برای هیچ کس دیگه ای حاضر به هزینه دادن نیستن مردم حتی برای آزادی هم حاضر به هزینه دادن نیستن

    پاسخحذف
  4. همون جمله معروف که نباید زندانی شدن موسوی و کروبی برامون عادی بشه.همت جمعی مکیخواهد.به امید پیروزی

    پاسخحذف
  5. خاک بر سر آن مردمی بکنند که بجای استفاده از اندیشه و خرد خود در راه کسب آزادی، منتظرند با حرف یک نفر به خیابان میریزند آن هم کسی که هنوز خمینی و راه او را دوران طلائی عصر خود میداند. لیاقت این مردم همین است چون هنوز مثل گوسفند دنبال چوپان هائی نظیر خمینی، موسوی و کربی است.

    پاسخحذف
  6. اونهایی هم که می گفتن اگر موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه توی کدوم سوراخ چپیدن؟؟

    پاسخحذف
  7. ایراد گرفتن کار بسیار آسانی است . اما حداقل کسانی که نظرات خود رادر مورد موسوی ابراز کردند شهامت و بیان حرف اشان را داشتند. پس بهتر است یه چیزی به خودتان بگوئید که ادعا میکردید اگر اینها را بگیرند ایران قیامت میشه ؟؟؟؟ بخاطر دارید؟؟؟ پس یه سوزن به خودت بزن وبعد یه جوال دوز به دیگری .

    پاسخحذف
  8. کاملا حرف های شما متین است. اشکال اینجاست دور از گود نشینی افراد واقعیت و الویت ها رو برای این افراد تغییر میدهد. پافشاری بر مسایلی که بیست و چند سال پیش اتفاق افتاده یا اینکه دوران خمینی و شخص خمینی چه بوده اگر نگوییم خدعه و تفرقه افکنی مغرضانه است عین نابخردی است. در حالی که نسل امروز و مردم داخل ایران چیزی از آن دوران یا بیاد نمی آوردند یا دغدغه اصلیشان وجود دیکتاتوری خامنه ای است. این افراد به ظاهر آزادیخواه با گیر دادن های بی مورد و حتی هتاکی به اصلاح طلبان و تحت فشار قرار دان موسوی برای برگشتن از باورش به دوران خمینی سعی در ریزش و فرو پاشی جنبش سبز دارند. هتاکی به مذهب و دوران خمینی جداسازی بخش فعال و قدرتمند جنبش سبز یعنی مذهبی ها است. اینها حتی قادر به تحلیل این مطلب هم نیستند که مردم داخل ایران الزاما راه حل وضعیت کنونی را صرفا یک انقلاب نمیدانند. بسیاری شاید خامنه ای را بیکفایت میدانند اما به کلیت جمهوری اسلامی به شکل بسیار دمکراتیک تر معتقدند. شاید هم به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند اما میخواهند راه کم هزینه تری را بر گزینند. مانند ریزش نیرو های حکومتی و تبدیل آنها به پتانسیل فعال برای جنبش. در صورت هر هرج مرج گسترده در ایران کسانی که هیچ هزینه ای نمیپردازند همان خارج نشینان هستند. مهم دغدغه وطن داشتن نیست. مهم میزان مشارکت و احتمالا هزینه دهی است. شرایط فعلی ایران حتی با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست. هرج و مرج فعلی ایران را خدا میداند چگونه میتوان جمع کرد به خصوص اینکه حکومت با مغز شویی عده ای زمینه ایجاد خشونت را تا مدتها بعد از سقوط احتمالی حکومت بوجود آورده.
    نکته بعد اینکه افرادی شبیه نیک آهنگ نماینده مردم ایران نیستند که با ایجاد موج رسانه ای سعی در بازخواست مردی بکنند که پای حرفش ایستاد. کسی که قابلیت جذب افراد و عقاید مختلف را دارد و این را حکومت به خوبی فهمیده و از آن واهمه دارد. واقعا چه کسی از واقعیت رفتار و گفتار نا هماهنگ نیک آهنگ ها در خارج خبر دارد. مگر اگر رژیم هم پشت سر آنها باشد باید در بوق و کرنا کند!؟ کافیست یک نفر اصلی به طور مستفیم یا مستقیم از رژیم تغذیه مالی یا فکری شود. بقیه هم که متنفر از رژیمند به راحتی بازی خواهند خورد. یه نگاهی به سایت خودنویس بیاندازید. یه عده کامنت نویس ثابت دارد. که هر کامنت مخالف را منکوب و منفی باران میکنند. ادبیات آنها هم تقریبا شبیه است فحاشی و یاد آوری دوران خمینی! گویی یه نفر باید به آنها یاد آوری کند سالهای طولانی است که خامنه ای در ایران حکم میراند.
    من قصد دفاع از رفتار رژیم در سال ۶۷ ندارم ولی اگر بحث عدالت است باید برای همه اجرا شود. میتوان رفتار رژیم در آن مقطع را نوعی انتقام و استیصال دانست. اما واقعیت این است که کیست که در آن دوران از رفتار رژیم به زندگی لطمه و خسارت وارد نشد؟ یا عزیزی را از دست نداد؟ از آن کس که در جبهه به خاطر اصرار خمینی در ادامه جنگ جان باخت تا آنکس که بر اثر آوارگی یا فقر و نا امنی دودمانش به باد رفت. مگر خود مجاهدین کم آدم کشتند؟ مگرافرادی که در جریان پیروزی انقلاب و بعد از آن به اسم وابستگی به رژیم شاه کشته و یا اعدام شدند انسان نبودند و خانواده نداشتند؟ آیا مجاهدین در فجایع و تسویه حسابها شرکت نداشتند؟ آیا کم پاسدار و نظامی و بسیجی اسیر به دست مجاهدین در جریان جنگ کشته شد؟
    سخن کوتاه کنم. مشکل فعلی مردم ایران حکومت دیکتاتوری ولی فقیه و خامنه ای است. برای سرنگونی آن هم اتحاد و مشارکت همه لازم است همینطور صبر و استقامت. رفتار های تفرقه آمیز و انتقادات بی موقع کمکی به جنبش نمیکند.موسوی هم بت نخواهد شد. چون نه موسوی خمینی است و نه مردم مردم سال۵۷

    پاسخحذف
  9. اینها همه درس است. اینها همه حکمت الهی ست. همانطور که در ماندن احمدی نژاد بر مسند ریاست، حکمتی است(که برملا شدن گندش را بتوانیم اخیرا ببینیم) در اسیر بودن میرحسین نیز خداوند خیری نهاده: بیدارشدن آنها که گلو پاره می کردند که میرحسین خائن است و خود باید محاکمه شود. شاید هم رسوا شدنشان، که مدعی بودند ما خودمان اعتراضات را پیش می بریم، مانند طبل خالی! بلند آواز و میان تهی ... آنهائیکه هرگز مفهوم اتحاد را نفهمیدند و رگ گردن جنباندند و بس.
    عیار فولاد ما در تنور آزمایش الهی بالا می رود. ناخالصی ها دود خواهند شد انشاالله.

    پاسخحذف
  10. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند.

    پاسخحذف
  11. شما که خودت اینطوری تیتر میزنی، معلوم نیست از کجا دشمن شناسیت گٔل کرده.

    شاید توهمات رهبر مسلمین جهان، به تفکر شما روسوخ کرده!

    عزیز با این تیتر، هم بابای سبز را دراوردی، هم آزاده اندیشانی همچون نیک‌ آهنگ را به بد مسخره گرفتی‌،

    همینطور دیگران که مبارزه کردند با این رژیم، چه آگاهانه چه نه آگاه.

    تورو خدا، ببینید کاربران بالاترین را و ترتیب بودن آنها را.

    پاسخحذف
  12. بابا چه قدر این مردم هزینه بدن مردم خسته شدن بله این مردم تشنه آزادی آرامش وآسایشند ولی به چه قیمتی این مردم دیگر حاضر نیستن بازیچه دست چند نفر متوهم قرار بگیرند دوستان ما انسانیم این را بدانید اگر اختلافات را کنار بگزارید وگزشته را فراموش کنید وبرای آینده ایران احساس مسئولیت وبرنامه ریزی کنید وبا یکدیگر متحد شویم مطمئن باشید ما پیروزم

    پاسخحذف
  13. با تمام نوشته ات موافقم بجز با پاراگراف آخر. اینکه وظیفه جنبش سبز را در حد آزادی میرحسین تقلیل بدهیم حتی با خواست خود میرحسین هم مغایرت دارد. ما تمام زندانیانمان را آزاد میکنیم. جنبش سبز فقط و فقط باید حضور محسوس خود را در حیات اجتماعی ما به رخ حاکمیت ارتجاعی بکشد. همین خودش باعث بهم ریختن حاکمیت میشود. این حضور محسوس خودش یکی از ارکان مبارزه بدون خشونت است. بودن ما آب در هاون کوبیدن نیست، حضور آلترناتیو دموکراتیک این جمهوری جنایتکار است.

    پاسخحذف
  14. اقا برای آزادی رهبر دلبندت چرا منتظر بیانیه هستی یا علی بگو بیا بیرون در ضمن یادت باشه خیلی از اونهایی که بیرون میریزن خصوصا اونایی که در صحنه های خطرناک می ایستند با کلیت این نظام جنایتکار آخوندی مخالفند و دارند از شکاف ایجاد شده برای ابراز اعتراضشون استفاده میکنند و تا حالا هزینه های سنگینی رو هم پرداختند البته این بیفایده برای رهبرای شما هم نیست و همچنان میتونن ادعا کنند جنبش سبز نمرده البته نمیدونم حکمتش چیه که شما دوستان سبز فقط جسارت راهپیمایی با بیانیه رهبرتون رو دارین ولی اعدام و شکنجه های سختش رو کماکان باید هواداران مجاهدین تحمل کنند!!

    پاسخحذف
  15. من یه نظر نوشتم با رعایت احترام کامل ولی درج نشد شاید بدلیل اینکه به مزاجتون خوش نیومد. مهم نیست ولی این پایبندیتون رو به آزادی بیان نشون میده!

    پاسخحذف

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید