آغاز به کار وبلاگ "زنجیره سبز"




میرحسین موسوی:در اعتراض و حرکت اصلاحی و اصولی ما هیچ‌کس نباید صدمه ببیند. ما زمانی در تلاش خود موفق خواهیم بود که ابتکارهای ما برای احقاق حقوقمان تا آن حد اندیشیده شده، کارآمد و در چارچوب قانون باشد که حتی کودکان خردسال و زنان باردار بتوانند در آن شرکت کنند.
(بیانیه شماره 9 دهم تیر 1388)

با توجه به بیانیه های سید عزیز، مهندس میرحسین موسوی مبنی بر مبارزات مسالمت آمیز، بر آن شدیم تا وبلاگی را با عنوان زنجیره سبز پایه گذاری کنیم تا در کنار هم و با صبر و صلابت بیش از پیش بتوانیم در راستای مبارزه با دیکتاتوری قدم برداریم. تا قطره قطره های کوچک ما موجی شود به بزرگی ایران زمین، تا دیکتاتوری را از صحنه کشور شسته وایرانی بسازیم به دور از هر گونه دیکتاتوری .
و روزی بیاید که در فضایی باز مشکلات کشورمان حل بشود و هر ایرانی بتواند برای سرنوشت کشورش تصمیم گیری کند. ما امیدواریم بتوانیم با همکاری شما دوستان سبز، لرزه دیگری بر پیکره پوسیده دیکتاتوری بیندازیم. بدانید که ادامه این راه پر پیچ و خم بدون یاری شما امکان پذیر نخواهد بود.
زنجیره سبز میکوشد تا وبلاگ های سبز و فعال را جمع آوری کند تا دوستان به جای آن که وقت خود را صرف جستجوی وبلاگ ها و سایت جنبش سبز کنند، در اینجا با دوستان و وبلاگ های سبز آشنا شوند. ضمنا با توجه به فیلترهای پی درپی و تغییر آدرس این وبلاگ ها، شما هرگز آدرس آنها را گم نخواهید کرد.
این وبلاگ با بهره گیری از شعار «هر ایرانی یک ستاد»، شعار خود را «هر وبلاگ سبز یک حلقه از زنجیره سبز» انتخاب کرد.
گسترش آگاهی ها وظیفه همه ماست. به امید آزادی.
برچسب ها:

0 نظر

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید