نامه جمعی از وبلاگ نویسان سبز به فعالین سیاسی سبز

به نام خدای آزادی

مخاطب این نامه,مراجع عظام تقلید,روشنفکران دینی,شخصیت های سیاسی,هنری,آزاد اندیشان و همه ی دلسوزان و آزادی خواهان و هر آن که قلبش برای ایران می تپد(با هر عقیده و اندیشه ای,در هر کجای این جهان پهناور) است.مخاطب این نامه ایران عزیزمان است.
بیش از پنج ماه از حبس خانگی مهندس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی و همسران گرامی شان می گذرد.بیش از پنج ماه است که چشم انتظار دیدار با رهبران سبزمان هستیم.چه شب ها که با دیده ی گریان به بستر نرفته و جه روزها که به امید رسیدن خبری از عزیزان در بندمان بیدار نگشته ایم!فقط خدا میداند که در این ایام سخت چه بر آن ها و بر دل های ما گذشته!
خواهران و برادران عزیز,ملت سبز ایران,چه باید کرد؟
فراموش نکرده ایم عهد و پیمان مان با آن میر عزیز و آن شیخ غیوررا!پس وفای به عهدمان چه می شود؟!
عاجزانه از عزیزانمان در شورای هماهنگی راه سبز امید خواهشمندیم تا با قرار دادن هفته ای به نام این دو بزرگوار و همسران عزیزشان-در اعتراض به این حصر غیر قانونی شروع هفته را با فریادهای الله اکبر شبانه آغاز بنماییم- علاوه بر تحت الشعاع قرار گرفتن فضای رسانه ای سبز به این حصر غیر فانونی,مجالی مهیا شود برای ابراز نظرها,نقدها و سخن شخصیت های مطرح سبز و بیانیه ها و راهپیمایی های احتمالی در داخل و خارج کشور و همزمان نگارش نامه های سرگشاده به مراجع ذی صلاح بین المللی از جمله دبیر کل محترم سازمان ملل,جناب احمد شهید,کنشگران حقوق بشر و ...
در پایان از مراجع عالی قدر و غیر حکومتی و شخصیت های محبوب سیاسی,هنری و ... خواهشمندیم تا هر چه صریح تر و به صورت مستمر از این حصر غیر فانونی و در خطر بودن جان رهبران سبز سخن گفته تا هر کلامشان همچو پتکی باشد بر سر کودتاچیان.
و بدانیم و بدانید که خداوند صدای مظلومان را به خوبی می شنود.به امید فردایی آزاد برای همه ی ایرانیان.



                                                                                                                                    والسلام
                                                                                                                      جمعی از وبلاگ نویسان سبز
                                                                                                                                    ۹۰/۵/۱   
برچسب ها:

0 نظر

» لطفا در نظرات خود از الفاظ رکیک استفاده نکنید
» لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید